Dagens händelser :)

Heyyy !!,
Idag var det skolan.... en sak var roligt det var när vi gick till våran gamla skola , Kanalskolan . 
dom hitta ju nått där som inte var bra så vi fich flytta till nya kanal skolan som ligger i Centralskolan.
Så nu är det tomt i gamla Kanalskolan vi var där och titta och tog med lite saker dårifrån..
Efeter skolan åkte jag med några kompisar till Bowlingen och köpte godis och en slush, sen
på vägen hem så skulle jag hälla ut lite slush ......... inte så lyckat !!
Allt åkte ut och där hade man slösat 20 kr , men aja tjejerna skrattade så ....haha sen kom jag hem då satte jag mig vid datorn.Sen fika jag sen så nu sitter jag här och skriver , sen vet jag inte vad jag ska göra men nu ska jag nog göra läxorna så ses:)






// Pysss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0